TopGear 89: Броят на контраста!

Общи 10 октомври 2013 | Speed-Press.com A- A+ 12770 посещения | без коментари

Четиринадесет страници за Alfa. Четиринадесет! Не са ли много? Даже й е тясно. Знаем, че никой не може да се нарече истински автомобилен фен, маниак, петролхед или както искате, без да притежава или да е притежавал Alfa.И неведнъж сме казвали, че рубриката „Гиър“ е сърцето на списанието, а в случая в сърцето му живее Alfa Romeo 4C, дългоочакваната карбонова красавица, която е призвана да влюбва в себе си. Джейсън Барлоу я качва в Алпите на ексклузивна 24-часова екскурзия. „Кола, която повече гледате, отколкото карате“, казва той. Казва и много повече. Фотографът Лий Бримбъл запечатва красивата италианка в типичния TG стил, за да я гледате и вие. Страниците са осем, заслужава си да прочетете всяка една буква от тях.Осем, но казахме 14, защото след авантюрата на Барлоу с 4C Ричард Хамънд разсъждава върху нея и в какво е по-добра от Porsche Cayman. Оказва се, че в нищо. Което обаче я прави по... добра. Объркахте се? Двете страници ще ви изяснят красивата картинка, а след тях последните два Alfa-листа връщаме лентата назад към всичко, което прави марката велика. „Защо обичаме Alfa” е заглавието, а съдържанието - пъстрият отговор.От емоционалната част на скалата „Гиър“ отнася в абсолютен облачно-пухен комфорт към технологичната такава с новата S-класа на Mercedes-Benz. При това не коя да е S, ами 585-конната S63 AMG, способна да ви задвижи със 100 км/ч за 4,4 секунди. Изправяме суперлуксозната спортна лимузина срещу 450SEL 6,9 от 1979, за да видим какво се е наричало лукс преди 35 години. Разликите са поразителни, откриваме обаче и изненадващи прилики, коментираме дизайна на S63.И като стана въпрос за дизайн, Марк Адамс, шеф-дизайнерът на Opel, заема осем страници с любопитни факти от кухнята не само на марката, но и на GM като цяло. Адамс разкрива самата методика, раждането на един дизайн.Родиха се и най-мощните кабриолети на Porsche: 911 Turbo покриви Turbo S свалят покривите в рубриката „Новини“. Боксерни мотори с 520 и 560 к.с. и максимална скорост от 317 км/ч за S-ката. В секцията радват още McLaren 12C GT, който е нещо като пистов и шосеен екземпляр, семейната Meriva на Opel с врати а ла Rolls-Royce, както и странната птица Zenos E10, която няма нито врати, нито покрив. Наистина не сте виждали подобно чудо.Виждали сте обаче уникални клипове в YоuTube с невъобразими ситуации, случващи се на пътя. В рубриката „Планета TopGear“ ви представяме страхотен материал с красноречивото име „Какво, по дяволите, става в Русия?“, съдържащ именно случки, заснети с т.нар. видеорегистратори. Отговорът - в три невероятни страници.И накрая, за да разберете какво друго правихме, освен да пишем в офиса, колите, които карахме в „Тест“. Новото BMW X5 впечатлява Любо Станиславов, a Хр. Мишков тества най-големия „малък“ Fiat 500L и пестеливия Citroen C-Elysse. Британският ни колега Пол Хоръл пък раздвижва ексклузивно един от най-икономичните спортни автомобили BMW i8, И. Войков постига заводския разход на дизелова Skoda Octavia, а И. Монев го надхвърля двойно с практичното суперкомби на Opel Insignia OPC.Създаването на BBC TopGear България брой 89 бе истинско удоволствие за нас, убедени сме, че такова ще бъде и за вас, неговите читатели!

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте